Przejdź do głównej zawartości
"Konsumpcyjne chrześcijaństwo" na YouTube
W
kontekście tego, co ma miejsce dzisiaj, chrześcijaństwo nastawione na
konsumenta jest próbą pomocy kościołom w rozwoju i zwiększeniu
skuteczności poprzez zastosowanie zasad biznesowych, strategii
marketingowych i koncepcji zarządzania. Jest to najbardziej
popularne działanie we współczesnym chrześcijaństwie, co powinno wydawać
się dość dziwne, jeśli nie niepokojącego dla każdego, kto rozumie
zarówno pojęcie „konsumeryzm," jak i „chrześcijaństwo.” Dlaczego?
Ponieważ są one sobie przeciwstawne.
Konsumeryzm w sensie biznesowym to koncepcja oparta na satysfakcji klienta, będąca kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa handlowego. Produkt
lub usługa muszą być dostosowane do pragnień i postrzeganych potrzeb
klienta, w przeciwnym razie nie przyniesie on trwałego zysku. Rządzi
więc konsument, ponieważ tam, gdzie nie ma klienta, nie ma zysku, a co
za tym idzie, biznesu.
Zachęcam do wysłuchania czytanego artykułu na You Tube...
Komentarze
Prześlij komentarz