"Konsumpcyjne chrześcijaństwo" na YouTube

W kontekście tego, co ma miejsce dzisiaj, chrześcijaństwo nastawione na konsumenta jest próbą pomocy kościołom w rozwoju i zwiększeniu skuteczności poprzez zastosowanie zasad biznesowych, strategii marketingowych i koncepcji zarządzania. Jest to najbardziej popularne działanie we współczesnym chrześcijaństwie, co powinno wydawać się dość dziwne, jeśli nie niepokojącego dla każdego, kto rozumie zarówno pojęcie „konsumeryzm," jak i „chrześcijaństwo.” Dlaczego? Ponieważ są one sobie przeciwstawne.

Konsumeryzm
w sensie biznesowym to koncepcja oparta na satysfakcji klienta, będąca kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa handlowego. Produkt lub usługa muszą być dostosowane do pragnień i postrzeganych potrzeb klienta, w przeciwnym razie nie przyniesie on trwałego zysku. Rządzi więc konsument, ponieważ tam, gdzie nie ma klienta, nie ma zysku, a co za tym idzie, biznesu.

Zachęcam do wysłuchania czytanego artykułu na You Tube...



 

Komentarze

Popularne posty